Sommarslut.

Blomsterbuketten i fönstret påminner mig om att det är över nu. Vikariatet, mitt jobb. Tre månader. Tiden går fort när man har roligt. Nu blir det nog inget mer kossklappande på ett tag. Inga fler nyhetssändningar eller långa reportage heller. I stället ska en ny bekantskap kliva in i mitt liv, filmkameran. Jag hoppas vi blir kompisar.
Sommaren 2010 har varit fin. Trots de långa arbetsdagarna och allt bussåkande. Trots sommartorka och stress. Jag kommer minnas hur jag jagade polisen med radiobilen, pratade med människor som varit med, kände direktsändningspuls och drack vin med kollegorna under kvällar när solen inte gick ner.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härligt att kunna se tillbaka på en sommar full av härliga minnen samtidigt som man blickar framåt mot en spännande höst.

Kram

2010-08-23 @ 17:35:48
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Maja-Stina

Nyfiken: vad gör du nu?

2010-12-12 @ 00:09:28
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0